Varastomyymälämme palvelee Hämeenlinnassa

Varastomyymälämme palvelee osoitteessa Vanajantie 4, 13110 Hämeenlinna. Olemme avoinna arkisin klo 9–16. Myymälässä käyvät maksutapoina käteinen ja yleisimmät maksukortit.

Varastomyymälän pihassa on jokunen maksuton parkkipaikka, ja sisälle on esteetön pääsy. Tiloissamme mahtuu liikkumaan hyvin pyörätuolilla, joskaan asiakasvessaamme ei valitettavasti pääse pyörätuolin kanssa. WC:n seiniin on kuitenkin asennettu tukikahvat. Meillä käy myös vessapassi.

Varastomyymälässämme voit ostaa tai testata etukäteen 

Verkkokaupassa näkyvät varastomäärät ovat tarjolla heti varastomyymälässämme. Jos tilaat tuotteet etukäteen verkosta ja haluat noutaa ne meiltä, lähetämme sinulle ilmoituksen, kun tilauksesi on valmis noudettavaksi. Nouto on aina ilmainen.

Myymälässämme voit myös tutustua tuotteisiin ennen ostopäätöksen tekemistä – varaa vaikka verkon kautta etukäteen haluamasi tuote ja tule testaamaan sitä paikan päälle. Ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa ja neuvoo sinua mielellään sopivien tuotteiden valitsemisessa.

Tuotteet ja välineet ammattisiivoukseen löydät aina suoraan hyllystä. Varastomyymälässämme on saatavilla laaja valikoima laadukkaita pesuaineita ja siivousvälineitä manuaalimenetelmiin sekä pehmopapereita ja jätesäkkejä.

Asiantuntevaa mittauspalvelua

Tuki- ja hoitosukille tarjoamme mittauspalvelua ajanvarauksella. Tukisukkien mittaukset tehdään arkiaamuisin klo 9-10. Muut tarvittavat mittaukset (esimerkiksi inkotuotteet, uimapuvut, ortoosit, hoitovaatteet, apuvälineet) ja sovitukset teemme paikan päällä myyntihetkellä. Sovitusta varten löytyy sovituskoppi.

    Jos oikeaa kokoa ei löydy meiltä heti hyllystä, tilaamme mielellämme sinulle sopivan tuotteen mittatilauksena. 

    Meille on helppo tulla

    Varastomyymäläämme on helppo tulla. Alla ajo-ohjeita:

    Tampere/Helsinki suunnista moottoritieltä (E12/3) alas ja kymppitietä Vanajan kirkolle/Kantolaan ja siitä kohti keskustaa läpi Kantolan. Turusta/Lahdesta tullessa kymppitieltä Kantolaan. Rautatieasemalta on matkaa varastomyymälälle kävellen 1,6 km (n. 20 min kävelymatka).

      Tervetuloa ostoksille DreamCaren varastomyymälään!


      Ostoskorisi on tyhjä

      Toimitusehdot

      Viimeisin muutos 17.9.2023

      Palveluntarjoaja

      DreamCare on kaupallinen aputoiminimi verkkokaupalle dreamcare.fi, jonka ylläpitäjä on SSN Trading Oy (3012123-3).

      Hallinnollinen osoite: Kinospolku 1, 13500 Hämeenlinna
      Käyntiosoite: Vanajantie 4, 13110 Hämeenlinna
      Puhelinnumero: 050-5230080
      Sähköposti: asiakaspalvelu@dreamcare.fi

      Palvelun käyttäjä

      Palvelun käyttäjää kutsutaan Asiakkaaksi riippumatta siitä, rekisteröityykö Asiakas palveluun. Palvelun voi tilata myös ilman rekisteröintiä, mutta tilauksen yhteydessä vaadimme Asiakkaalta tietoja palvelun tilaamista varten. Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia Asiakkaita, olivat ne yritys-, yhteisö- tai kuluttaja-asiakkaita. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin tietosuojaselosteessa.

      Tietosuoja

      Rekisteröityminen tälle sivustolle on ilmaista. Asiakkaan tietoja ei anneta muille osapuolille ilman Asiakkaan suostumusta. Sivustolla on SSL-sertifikaatti.

      Asiakas voi rekisteröityessään, oman tilinsä tiedoissa tai sivuston etusivulla liittyä uutiskirjeen tilaajaksi halutessaan. Uutiskirjeen tilaamisen pystyy koska tahansa peruuttamaan uutiskirjeen lopussa olevan linkin kautta.

      Sivustolla käytetään evästeitä, joista osa on välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Suurin osa eväisteistä liittyy kuitenkin kävijäseurantaan ja markkinointiin. Käytämme evästebanneria, jonka avulla Asiakas pystyy sallimaan ja kieltämään evästeitä tyypeittäin.

      Lisätietoja tietosuojaselosteessa

      Tilaaminen ja sopimus

      Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita siirtämällä niitä ostoskoriin ja kulkemalla verkkokaupan kassan kautta. Onnistuneen tilauksen jälkeen Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus Asiakkaan sähköpostiosoitteeseen, jonka Asiakas on antanut verkkokaupan kassalla. Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilatut tuotteet, asiakastiedot, valittu toimitustapa ja maksutapa.

      Pidätämme oikeuden perua Asiakkaan tekemä tilaus koska tahansa. Palvelun tuottajan ja Asiakkaan välillä ei ole sopimusta ennen kuin tilaus on lähetetty. Sopimus muodostuu, kun tilaus on käsitelty ja siirtynyt logistiikan kuljetettavaksi.

      Vastuuvapautuslauseke

      SSN Trading Oy ei ole vastuussa mahdollisista häiriöistä verkkosivustossa tai maksuvälittäjien palveluissa.

      SSN Trading Oy ei ole vastuussa tuotteiden saatavuusongelmista, tuotemuutoksista tai toimittajien toimituspuutteista.

      SSN Trading Oy ei ole vastuussa toimitusviivästyksistä, jotka johtuvat kuljetusyritysten ongelmista tai niiden tekemistä virheistä.

      Toimitustapa, -aika ja -kustannukset

      Tietoa toimitustavoista

      Tuotteet toimitetaan pahvilaatikoissa tai postituspusseissa. Pakettikortteihin merkitään lähettäjäksi palveluntarjoajan yritysnimi SSN Trading Oy

      Luontoa ja kustannuksia säästääkseen palveluntarjoaja hyödyntää tuotteiden tehdaslaatikoita ja käyttää laatikoita mahdollisuuksien mukaan uudelleen. Laatikoissa voi esiintyä tuotenimiä tai tuotemerkkejä. Jos Asiakas haluaa tuotteet toimitettavan neutraalissa kuljetuspakkauksessa, niin Asiakas voi lisätä neutraali toimitus -palvelun kassalla ostoskoriin. Neutraali toimitus on maksullinen lisäpalvelu.

      Tilaukset käsitellään kahden arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, kun kaikki tuotteet löytyvät palveluntarjoajan omasta varastosta. Muussa tapauksessa tilaus toimitetaan, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Asiakkaalla on kuitenkin mahdollisuus lisämaksua vastaan saada heti varastosta löytyvät erillistoimituksena ja puuttuvat jälkitoimitettuna niiden saavuttua varastoon. 

      Kaikki kerätyt tilaukset tarkistaa kaksi eri palveluntarjoajan edustajaa ennen lähetyksen luovutusta kuljetusyhtiölle. Käsittelystä lähetetään Asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus ja käsittelyä seuraa paketin siirtäminen kuljetukseen valitulla toimitustavalla. Ilmoitus käsittelystä ei ole vielä merkki siitä, että paketti olisi lähtenyt varastoltamme. 

      Emme ota vastaan pyyntöjä tilauksen nopeammasta käsittelystä, koska toimintamme on tarkkaan aikataulutettua ja haluamme palvella kaikkia asiakkaitamme tasapuolisesti. Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Emme myöskään ole vastuussa käsittelyajan venymisestä esimerkiksi palveluntarjoajan työntekijöiden sairastumisten tai käsittelyruuhkien vuoksi.

      Lähetykset noudetaan palveluntarjoajan varastolta arkena klo 12-16, minkä jälkeen ne kuljetetaan terminaaleihin ja skannataan kuljetusyhtiön järjestelmään ensimmäisen käsittelyn yhteydessä. Tämä tapahtuu tyypillisesti lähetyspäivää seuraavana aamuyönä. Tästä syystä lähetykset eivät heti näy kuljetusyhtiöiden järjestelmissä.

      Kokonaistoimitusaika on 1-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme Asiakkaalle mahdollisista tiedossamme olevista logistiikkakumppaniemme viiveistä, mikäli sellaisia ilmaantuu. Ilmoitamme Asiakkaalle, jos tuotteiden saatavuudessa on ongelmia ja toimitusaika venyy yli ilmoitetun.

      Tehdyn tilauksen voi myös noutaa varastomyymälästämme sen aukioloaikoina tai erikseen sovittuna aikana, kun toimitustavaksi on valittu nouto.

      Maksutavat ja maksutapakustannukset

      Tietoa maksutavoista

      Hyväksymällä nämä toimitusehdot Asiakas hyväksyy myös ylläolevan linkin takaa löytyvät tilauksen maksuun käytetyn maksutapavaihtoehdon erityspiirteet.

      Palvelussamme on  ilmaisia maksutapoja kuten ennakkomaksu ja verkkopankkipainikkeet.

      Varastomyymälässä voi maksaa käteisellä, kortilla tai DreamCare-lahjakortilla.

      DreamCare-lahjakortteja voi ostaa verkkokaupasta tai Hämeenlinnan varastomyymälästä ja kortit ovat voimassa 12 kk ostopäivästä. Etämyyntisäännöksen mukaan verkosta ostetun lahjakortin voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tilauspäivästä. Palautusoikeus ei koske myymälästämme tai myyntiedustajiltamme ostettuja lahjakortteja. Lahjakortteja voi ostaa vain manner-Suomeen sijoittunut henkilö tai yritys.

      Tuotteiden hinnat ja kuvaukset

      Tällä verkkosivustolla esitetyt hinnat ovat voimassaolevat hinnat. Emme ota vastuuta muualla mahdollisesti ilmoitetuista vääristä hintatiedoista. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

      Tuotteet tai pakkaukset voivat poiketa hieman tuotekuvista.

      Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden.

      Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero. Hinnat on ilmoitettu verkkokaupassa sekä verollisina että verottomina. 

      Jos Asiakas on kirjautunut sisään asiakastiedoilla, jotka viittaavat EU:n ulkopuolelle (Ahvenanmaa), niin hinnat näytetään verottomina.

      Peruutukset, palautukset ja vaihdot

      Tietoa palautuksista

      Hyväksymällä nämä käyttöehdot Asiakas hyväksyy myös ylläolevan linkin takaa löytyvät palautusohjeet ja palautukseen liittyvät rajoitukset.

      Asiakas voi peruuttaa koko tilauksensa tai palauttaa yksittäisiä tuotteita 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas on vastaanottanut tilauksen viimeisenkin tuotteen. Tuotteiden palauttaminen on Asiakkaalle ilmaista. 14 päivän jälkeen palautuneita tuotteita ei hyvitetä ja Asiakkaalta veloitetaan virheellisestä palautuksesta meille aiheutuvat kuljetuskustannukset á 8 euroa.

      Vaadimme, että Asiakas ilmoittaa meille peruutuksesta, palautuksesta tai vaihdosta soittamallasähköpostitse, sivun oikean alalaidan chatin kautta tai täyttämällä palautuksen mukaan tilausseurannasta ladattavan palautuslomakkeen.

      Mikäli toimitus palautuu meille noutamattomana, niin kyseessä ei ole Asiakkaan tekemä palautus eikä peruutus. Vähennämme näissä tapauksissa Asiakkaalle palautettavasta summasta paketin palautumisesta syntyneet kuljetuskustannukset á 8 euroa. Voimme lähettää toimituksen Asiakkaalle uudelleen Asiakkaan niin halutessa, mutta veloitamme tällöin sekä palautumisesta että uudelleenlähetyksestä syntyvät kulut. Mahdolliset pakettien uudelleenohjaukset, esim. toiseen pakettiautomaattiin, eivät ole peruste paketin noutamatta jättämiselle, eli myös näissä tapauksissa veloitamme syntyneet palautuskulut.

      Jos Asiakas tilaa tuotteita määräalennukseen oikeuttavan määrän, mutta palauttaa osan tuotteista siten, että Asiakkaan haltuun jäävien tuotteiden määrä jää alle määräalennusrajan, niin määräalennus ei enää päde. Tällön hyvitystä laskettaessa Asiakkaalle jäävien tuotteiden hinta nousee, jolloin hyvitys Asiakkaalle vastaavasti pienenee.

      Jos Asiakas on alunperin saanut ilmaisen toimituksen yli 125 euron ostoskorille, mutta palauttaakin osan tuotteista siten, että tilauksen arvo jää palautuksen seurauksena alle 125 euron, niin tilaukseen lisätään toimituskulut. Tällöin toimituskulut vähennetään Asiakkaalle palautuvasta hyvityksestä.

      Noutamattomasta postiennakkopaketista seuraa Asiakkaalle välittömästi pysyvä postiennakkokielto.

      Vialliset tuotteet ja laatupoikkeamat

      Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, Asiakkaan tulee tehdä välittömästi asiasta reklamaatio paketin toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Asiakkaan tulee tarkistaa vastaanottamansa toimitus viivytyksettä ja ilmoittaa havaitsemistaan virheistä palveluntarjoajalle välittömästi sellaisen havaittuaan.

      Kun Asiakas on vastaanottanut tavaran, Asiakkaan on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes Asiakas on päättänyt pitää tavaran. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai muokattu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen kärsimää arvonalennusta vastaava summa, aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

      Mahdollisen laatuongelman tapauksessa Asiakkaan tulee ilmoittaa laatuongelmasta viipymättä asiakaspalveluumme, kuvailla ongelma tarkasti valokuvien kera ja pyydettäessä palauttaa tuotteet lähettäjälle.

      Laitteiden ja muiden tuotteiden takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Jos laitteella on valmistajan takuu, niin siitä on kerrottu tuotesivulla. Takuu ei rajoita kuluttajansuojalaissa tarkoitettua myyjän virhevastuuta.

      Mahdollista vikaa tai puutetta tuotteessa ei tule korjata itse eikä tuotteita saa muokata millään tavalla. 

      Erimielisyydet

      Pyrimme selvittämään Asiakkaan tekemää tilausta koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

      Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi kuluttaja-Asiakkaan ja palveluntarjoajan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-Asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia. Nämä menettelyt ovat kirjallisia.

      Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.

      Verkkokauppaan ja sen sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet ratkaistaan viime kädessä joko Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa tai Asiakkaan oman sijoittumispaikan alioikeudessa.