Tältä sivulta löydät vastaukset meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kyllä voit. Palvelemme sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä.
Voit tehdä kimppatilauksen helpoiten puhelimitse 050-5230080 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@dreamcare.fi
Kimppatilaus mahdollistaa säästämisen toimituskuluissa ja voi tuoda helposti ostomäärään perustuvia alennuksia. Kullekin asiakkaalle luodaan järjestelmään oma tilauksensa ja maksutapahtumansa, mutta tilaukset kootaan yhdeksi lähetykseksi.
Huomaathan, että 1.10.2023 voimaan tulevan kuluttajasuojalain muutoksen myötä emme voi etäkaupassa enää myydä tuotteita kuluttajille laskulle ilman vahvaa tunnistautumista. Mikäli asiakkaalle ei ole mahdollisuutta vahvaan tunnistautumiseen, niin ennakkomaksu tai postiennakko ovat edelleen mahdollisia maksutapoja.
Järjestelmämme luo ennakkomaksuista tilausvahvistuksesta ladattavan ennakkolaskun, jolloin tilausvahvistuksen voi lähettää asiakkaan raha-asioista vastaavalle omaiselle tai edunvalvojalle.
Ota yhteyttä myyntiimme sähköpostitse. Kerro meille mitä tarvitsette ja millaisista määristä olisi kyse.
Jos verkkokaupan käytön kanssa on haasteita, niin palvelemme chatissa, sähköpostin välityksellä sekä puhelimitse arkisin 9-16 numerossa 050-5230080.
Tuotteen myyntiyksikkö löytyy tuotteen nimestä, esim. Tuote A, 15 kpl pakkaus tarkoittaa, että tuotepakkaus sisältää 15 kpl tuotetta.
Verollinen hinta, eli hinta kuluttajalle, on ilmoitettu vahvennettuna. Koska palvelemme myös yrityksiä, on veroton hinta esitetty ilman vahvennusta verollisen hinnan alapuolella.
Erillisessä värillä korostetussa laatikossa on kerrottu tuotteen mahdollinen määräalennus. Tällöin tuotteen kappalehinta on edullisempi, jos tuotetta ostaa vaaditun määrän.
Määräalennukseen ei voi yhdistää eri tuotteita (esim. kahta erimallista vaatetta samalta valmistajalta), mutta saman tuotteen eri koko- tai värivaihtoehtoja voi yhdistää.
Joistain tuotteista on saatavilla tuotepaketteja, jotka koostuvat useista yksittäisistä tuotteista. Tuotepaketin hinta on yleensä huomattavasti edullisempi kuin tuotteiden hinta erikseen ostettuina.
Kyllä voit, mutta palvelu on maksullinen. Odotamme ja vaadimme kuitenkin, että palvelua käytetään asianmukaisesti, eli tilatut ostokset noudetaan.
Maksuvälittäjämme Paytrail tarjoaa kolme eri lasku- ja osamaksupalveluvaihtoehtoa, jotka ovat OP Lasku/Tililuotto, Walley ja Jousto. Näillä kullakin on omat palvelumaksunsa ja korkonsa.
Kaikki luotolliset maksutavat vaativat vahvan tunnistautumisen.
Voiko kuluttajana tilata laskulle ilman vahvaa tunnistautumista?
1.10.2023 voimaan tuleva kuluttajasuojalain muutos kieltää antamasta kuluttajalle maksuajan lykkäystä etäkaupassa ilman vahvaa tunnistautumista. Siirryimme noudattamaan uutta lakia hieman etuajassa 17.9.2023.
Voinko tilata laskulle Y-tunnuksella?
Paytrail kautta on mahdollista käyttään Walley B2B -palvelua yrityksille.
Tarjoamme myös oman laskutuspalvelumme yrityksille ja yhteisöille.
Maksutapoina käyvät käteinen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit (pl. Diners Club). Emme ota vastaan yli 100 €:n seteleitä
Tilimme on Osuuspankissa ja kesto riippuu siitä, mistä pankista maksusi lähtee. Viikonloppuna tehdyt siirrot muualta kuin Osuuspankin tileiltä voivat näkyä vasta tiistaina. Mikäli haluat nopeuttaa tilauksesi käsittelyä, voit toimittaa maksukuitin sähköpostitse.
Kyllä käy.
Jos tilasit tuotteita, jotka löytyvät heti varastosta, niin tyypillisesti tilaus käsitellään samana tai seuraavana arkipäivänä.
Asiakkaalle lähetetään käsittelyvahvistus heti, kun tilaus on pakattu ja siirtyy odottamaan kuljetusta. Käsittelyvahvistuksesta löytyy seurantakoodi ja -ohje.
Paketti ei ole vielä lähtenyt meiltä tai se on noudettu meiltä, mutta sitä ei ole vielä skannattu kuljetusliikkeen järjestelmään.
Jos käsittelyvahvistus on saapunut iltapäivällä kolmen jälkeen, niin on todennäköistä, että paketti ei ehtinyt kuluvan päivän kuormiin mukaan, vaan lähtee vasta seuraavana päivänä meiltä.
Mikäli paketti ei näy seurannassa kahden vuorokauden kuluttua käsittelyilmoituksesta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme
Lähtökohtaisesti et, koska lähetettävät tuotteet ovat usein verrattaen suuria, lokeroita on rajallisesti ja odotusajat voivat venyä kohtuuttoman pitkiksi.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.
Yhteystietojen oikeellisuus ja paketin noutaminen ovat asiakkaan vastuulla. Veloitamme uudelleenlähetyksestä uuden postimaksun.
Palautuksesta tai vaihdosta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun. Lähtökohtaisesti tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, mutta sääntöön on useita poikkeuksia. Tarkemmat palautus- ja vaihto-ohjeet löytyvät täältä.
Viimeisin muutos 17.9.2023
DreamCare on kaupallinen aputoiminimi verkkokaupalle dreamcare.fi, jonka ylläpitäjä on SSN Trading Oy (3012123-3).
Hallinnollinen osoite: Kinospolku 1, 13500 Hämeenlinna
Käyntiosoite: Vanajantie 4, 13110 Hämeenlinna
Puhelinnumero: 050-5230080
Sähköposti: asiakaspalvelu@dreamcare.fi
Palvelun käyttäjää kutsutaan Asiakkaaksi riippumatta siitä, rekisteröityykö Asiakas palveluun. Palvelun voi tilata myös ilman rekisteröintiä, mutta tilauksen yhteydessä vaadimme Asiakkaalta tietoja palvelun tilaamista varten. Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia Asiakkaita, olivat ne yritys-, yhteisö- tai kuluttaja-asiakkaita. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin tietosuojaselosteessa.
Rekisteröityminen tälle sivustolle on ilmaista. Asiakkaan tietoja ei anneta muille osapuolille ilman Asiakkaan suostumusta. Sivustolla on SSL-sertifikaatti.
Asiakas voi rekisteröityessään, oman tilinsä tiedoissa tai sivuston etusivulla liittyä uutiskirjeen tilaajaksi halutessaan. Uutiskirjeen tilaamisen pystyy koska tahansa peruuttamaan uutiskirjeen lopussa olevan linkin kautta.
Sivustolla käytetään evästeitä, joista osa on välttämättömiä sivuston toiminnan kannalta. Suurin osa eväisteistä liittyy kuitenkin kävijäseurantaan ja markkinointiin. Käytämme evästebanneria, jonka avulla Asiakas pystyy sallimaan ja kieltämään evästeitä tyypeittäin.
Lisätietoja tietosuojaselosteessa
Verkkokaupastamme voi tilata tuotteita siirtämällä niitä ostoskoriin ja kulkemalla verkkokaupan kassan kautta. Onnistuneen tilauksen jälkeen Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus Asiakkaan sähköpostiosoitteeseen, jonka Asiakas on antanut verkkokaupan kassalla. Tilausvahvistuksesta käy ilmi tilatut tuotteet, asiakastiedot, valittu toimitustapa ja maksutapa.
Pidätämme oikeuden perua Asiakkaan tekemä tilaus koska tahansa. Palvelun tuottajan ja Asiakkaan välillä ei ole sopimusta ennen kuin tilaus on lähetetty. Sopimus muodostuu, kun tilaus on käsitelty ja siirtynyt logistiikan kuljetettavaksi.
SSN Trading Oy ei ole vastuussa mahdollisista häiriöistä verkkosivustossa tai maksuvälittäjien palveluissa.
SSN Trading Oy ei ole vastuussa tuotteiden saatavuusongelmista, tuotemuutoksista tai toimittajien toimituspuutteista.
SSN Trading Oy ei ole vastuussa toimitusviivästyksistä, jotka johtuvat kuljetusyritysten ongelmista tai niiden tekemistä virheistä.
Tuotteet toimitetaan pahvilaatikoissa tai postituspusseissa. Pakettikortteihin merkitään lähettäjäksi palveluntarjoajan yritysnimi SSN Trading Oy.
Luontoa ja kustannuksia säästääkseen palveluntarjoaja hyödyntää tuotteiden tehdaslaatikoita ja käyttää laatikoita mahdollisuuksien mukaan uudelleen. Laatikoissa voi esiintyä tuotenimiä tai tuotemerkkejä. Jos Asiakas haluaa tuotteet toimitettavan neutraalissa kuljetuspakkauksessa, niin Asiakas voi lisätä neutraali toimitus -palvelun kassalla ostoskoriin. Neutraali toimitus on maksullinen lisäpalvelu.
Tilaukset käsitellään kahden arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, kun kaikki tuotteet löytyvät palveluntarjoajan omasta varastosta. Muussa tapauksessa tilaus toimitetaan, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Asiakkaalla on kuitenkin mahdollisuus lisämaksua vastaan saada heti varastosta löytyvät erillistoimituksena ja puuttuvat jälkitoimitettuna niiden saavuttua varastoon.
Kaikki kerätyt tilaukset tarkistaa kaksi eri palveluntarjoajan edustajaa ennen lähetyksen luovutusta kuljetusyhtiölle. Käsittelystä lähetetään Asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus ja käsittelyä seuraa paketin siirtäminen kuljetukseen valitulla toimitustavalla. Ilmoitus käsittelystä ei ole vielä merkki siitä, että paketti olisi lähtenyt varastoltamme.
Emme ota vastaan pyyntöjä tilauksen nopeammasta käsittelystä, koska toimintamme on tarkkaan aikataulutettua ja haluamme palvella kaikkia asiakkaitamme tasapuolisesti. Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Emme myöskään ole vastuussa käsittelyajan venymisestä esimerkiksi palveluntarjoajan työntekijöiden sairastumisten tai käsittelyruuhkien vuoksi.
Lähetykset noudetaan palveluntarjoajan varastolta arkena klo 12-16, minkä jälkeen ne kuljetetaan terminaaleihin ja skannataan kuljetusyhtiön järjestelmään ensimmäisen käsittelyn yhteydessä. Tämä tapahtuu tyypillisesti lähetyspäivää seuraavana aamuyönä. Tästä syystä lähetykset eivät heti näy kuljetusyhtiöiden järjestelmissä.
Kokonaistoimitusaika on 1-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme Asiakkaalle mahdollisista tiedossamme olevista logistiikkakumppaniemme viiveistä, mikäli sellaisia ilmaantuu. Ilmoitamme Asiakkaalle, jos tuotteiden saatavuudessa on ongelmia ja toimitusaika venyy yli ilmoitetun.
Tehdyn tilauksen voi myös noutaa varastomyymälästämme sen aukioloaikoina tai erikseen sovittuna aikana, kun toimitustavaksi on valittu nouto.
Hyväksymällä nämä toimitusehdot Asiakas hyväksyy myös ylläolevan linkin takaa löytyvät tilauksen maksuun käytetyn maksutapavaihtoehdon erityspiirteet.
Palvelussamme on ilmaisia maksutapoja kuten ennakkomaksu ja verkkopankkipainikkeet.
Varastomyymälässä voi maksaa käteisellä, kortilla tai DreamCare-lahjakortilla.
DreamCare-lahjakortteja voi ostaa verkkokaupasta tai Hämeenlinnan varastomyymälästä ja kortit ovat voimassa 12 kk ostopäivästä. Etämyyntisäännöksen mukaan verkosta ostetun lahjakortin voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tilauspäivästä. Palautusoikeus ei koske myymälästämme tai myyntiedustajiltamme ostettuja lahjakortteja. Lahjakortteja voi ostaa vain manner-Suomeen sijoittunut henkilö tai yritys.
Tällä verkkosivustolla esitetyt hinnat ovat voimassaolevat hinnat. Emme ota vastuuta muualla mahdollisesti ilmoitetuista vääristä hintatiedoista. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.
Tuotteet tai pakkaukset voivat poiketa hieman tuotekuvista.
Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden.
Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero. Hinnat on ilmoitettu verkkokaupassa sekä verollisina että verottomina.
Jos Asiakas on kirjautunut sisään asiakastiedoilla, jotka viittaavat EU:n ulkopuolelle (Ahvenanmaa), niin hinnat näytetään verottomina.
Hyväksymällä nämä käyttöehdot Asiakas hyväksyy myös ylläolevan linkin takaa löytyvät palautusohjeet ja palautukseen liittyvät rajoitukset.
Asiakas voi peruuttaa koko tilauksensa tai palauttaa yksittäisiä tuotteita 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas on vastaanottanut tilauksen viimeisenkin tuotteen. Tuotteiden palauttaminen on Asiakkaalle ilmaista. 14 päivän jälkeen palautuneita tuotteita ei hyvitetä ja Asiakkaalta veloitetaan virheellisestä palautuksesta meille aiheutuvat kuljetuskustannukset á 8 euroa.
Vaadimme, että Asiakas ilmoittaa meille peruutuksesta, palautuksesta tai vaihdosta soittamalla, sähköpostitse, sivun oikean alalaidan chatin kautta tai täyttämällä palautuksen mukaan tilausseurannasta ladattavan palautuslomakkeen.
Mikäli toimitus palautuu meille noutamattomana, niin kyseessä ei ole Asiakkaan tekemä palautus eikä peruutus. Vähennämme näissä tapauksissa Asiakkaalle palautettavasta summasta paketin palautumisesta syntyneet kuljetuskustannukset á 8 euroa. Voimme lähettää toimituksen Asiakkaalle uudelleen Asiakkaan niin halutessa, mutta veloitamme tällöin sekä palautumisesta että uudelleenlähetyksestä syntyvät kulut. Mahdolliset pakettien uudelleenohjaukset, esim. toiseen pakettiautomaattiin, eivät ole peruste paketin noutamatta jättämiselle, eli myös näissä tapauksissa veloitamme syntyneet palautuskulut.
Jos Asiakas tilaa tuotteita määräalennukseen oikeuttavan määrän, mutta palauttaa osan tuotteista siten, että Asiakkaan haltuun jäävien tuotteiden määrä jää alle määräalennusrajan, niin määräalennus ei enää päde. Tällön hyvitystä laskettaessa Asiakkaalle jäävien tuotteiden hinta nousee, jolloin hyvitys Asiakkaalle vastaavasti pienenee.
Jos Asiakas on alunperin saanut ilmaisen toimituksen yli 125 euron ostoskorille, mutta palauttaakin osan tuotteista siten, että tilauksen arvo jää palautuksen seurauksena alle 125 euron, niin tilaukseen lisätään toimituskulut. Tällöin toimituskulut vähennetään Asiakkaalle palautuvasta hyvityksestä.
Noutamattomasta postiennakkopaketista seuraa Asiakkaalle välittömästi pysyvä postiennakkokielto.
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, Asiakkaan tulee tehdä välittömästi asiasta reklamaatio paketin toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Asiakkaan tulee tarkistaa vastaanottamansa toimitus viivytyksettä ja ilmoittaa havaitsemistaan virheistä palveluntarjoajalle välittömästi sellaisen havaittuaan.
Kun Asiakas on vastaanottanut tavaran, Asiakkaan on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes Asiakas on päättänyt pitää tavaran. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai muokattu, pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen kärsimää arvonalennusta vastaava summa, aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
Mahdollisen laatuongelman tapauksessa Asiakkaan tulee ilmoittaa laatuongelmasta viipymättä asiakaspalveluumme, kuvailla ongelma tarkasti valokuvien kera ja pyydettäessä palauttaa tuotteet lähettäjälle.
Laitteiden ja muiden tuotteiden takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Jos laitteella on valmistajan takuu, niin siitä on kerrottu tuotesivulla. Takuu ei rajoita kuluttajansuojalaissa tarkoitettua myyjän virhevastuuta.
Mahdollista vikaa tai puutetta tuotteessa ei tule korjata itse eikä tuotteita saa muokata millään tavalla.
Pyrimme selvittämään Asiakkaan tekemää tilausta koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi kuluttaja-Asiakkaan ja palveluntarjoajan välisillä neuvotteluilla, kuluttaja-Asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia. Nämä menettelyt ovat kirjallisia.
Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.
Verkkokauppaan ja sen sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet ratkaistaan viime kädessä joko Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa tai Asiakkaan oman sijoittumispaikan alioikeudessa.