Asiakaspalvelu arkisin 9-16 / 050-5230080

Varastomyymälä Hämeenlinnassa

Tutustu miksi ostaa meiltä?

Usein kysytyt kysymykset

Miksi ostaa DreamCarelta?

  • Tuet samalla Hämeenlinnalalaista perheyritystä
  • Verkkokauppaa harjoitettu jo vuodesta 2012
  • Ilmainen toimitus yli 150 €:n ostoskorille
  • Varastotuotteille nopeat toimitukset PostNordilla ja Postilla
  • Useita maksu- ja toimitustapoja
  • Mahdollisuus neutraaliin kuljetuspakkaukseen
  • Ostomäärään perustuvat määräalennukset
  • Kanta-asiakkaaksi liittymällä voi saada lisäalennuksia

Tilaaminen

Voinko tilata yksityishenkilönä?

Kyllä voit. Palvelemme sekä yksityishenkilöitä että yrityksiä.

Miten teen tilauksen kimppatilauksen hoivayksikkömme asukkaille?

Voit tehdä kimppatilauksen helpoiten puhelimitse 050-5230080 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@dreamcare.fi

Kimppatilaus mahdollistaa säästämisen toimituskuluissa ja voi tuoda helposti ostomäärään perustuvia alennuksia. Kullekin asiakkaalle luodaan järjestelmään oma tilauksensa ja maksutapahtumansa, mutta tilaukset kootaan yhdeksi lähetykseksi.

Järjestelmämme luo ennakkomaksuista tilausvahvistuksesta ladattavan ennakkolaskun, jolloin tilausvahvistuksen voi lähettää asiakkaan raha-asioista vastaavalle omaiselle tai edunvalvojalle.

Miten saan tarjouksen tuotteesta yritykselleni?

Ota yhteyttä myyntiimme sähköpostitse. Kerro meille mitä tarvitsette ja millaisista määristä olisi kyse.

Mistä saan apua verkkokaupan käyttöön?

Jos verkkokaupan käytön kanssa on haasteita, niin palvelemme chatissa, sähköpostin välityksellä sekä puhelimitse arkisin 9-16 numerossa 050-5230080.

Mikä on tuotteen X hinta?

Tuotteen myyntiyksikkö löytyy tuotteen nimestä, esim. Tuote A, 15 kpl pakkaus tarkoittaa, että tuotepakkaus sisältää 15 kpl tuotetta. 

Verollinen hinta, eli hinta kuluttajalle, on ilmoitettu oletuksena tuotesivuilla ja tuotelistauksissa. Koska palvelemme myös yrityksiä, on hinta mahdollista vaihtaa näkymään verottomana. Kassalla loppusumma sisältää kuitenkin aina veron ja veron osuus on eritelty.

Tuotekohtainen mahdollinen määräalennus on kerrottu tuotteen hinnan alapuolella tuotesivulla. Tällöin tuotteen kappalehinta on edullisempi, jos tuotetta ostaa vaaditun määrän. 

Määräalennukseen ei voi yhdistää eri tuotteita (esim. kahta erimallista vaatetta samalta valmistajalta), mutta saman tuotteen eri koko- tai värivaihtoehtoja voi yhdistää.

Joistain tuotteista on saatavilla tuotepaketteja, jotka koostuvat useista yksittäisistä tuotteista. Tuotepaketin hinta on yleensä huomattavasti edullisempi kuin tuotteiden hinta erikseen ostettuina.

Maksutavat

Voinko maksaa postiennakolla?

Kyllä voit, mutta palvelu on maksullinen.

Voinko tilata laskulle kuluttajana?

Maksuvälittäjämme Paytrail tarjoaa eri lasku- ja osamaksupalveluvaihtoehtoja. Kullakin on omat palvelumaksunsa ja korkonsa. 

Kaikki luotolliset maksutavat vaativat vahvan tunnistautumisen.

Voiko kuluttajana tilata laskulle ilman vahvaa tunnistautumista?

1.10.2023 voimaan tuleva kuluttajasuojalain muutos kieltää antamasta kuluttajalle maksuajan lykkäystä etäkaupassa ilman vahvaa tunnistautumista.

Voinko tilata laskulle Y-tunnuksella?

Paytrail kautta on mahdollista käyttää Walley B2B -palvelua yrityksille.

Tarjoamme myös oman laskutuspalvelumme yrityksille ja yhteisöille.

Mitkä maksuvälineet käyvät myymälässä?

Maksutapoina käyvät käteinen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit (pl. Diners Club). Emme ota vastaan yli 100 €:n seteleitä.

Kauanko kestää, että ennakkomaksuni näkyy teillä?

Tilimme on Osuuspankissa ja kesto riippuu siitä, mistä pankista maksusi lähtee. Viikonloppuna tehdyt siirrot muualta kuin Osuuspankin tileiltä voivat näkyä vasta tiistaina. Mikäli haluat nopeuttaa tilauksesi käsittelyä, voit toimittaa maksukuitin sähköpostitse.

Sain maksusitoumuksen tarvitsemaani tuotteeseen. Käykö teillä maksusitoumus?

Kyllä käy. 

Toimitus

Kauanko kestää, että tilaukseni käsitellään?

Jos tilasit tuotteita, jotka löytyvät heti varastosta, niin tilaus käsitellään 3 arkipäivän kuluessa. Usein tilaus pystytään käsittelemään huomattavasti nopeammin.

Tuleeko käsittelystä ilmoitus, kun paketti lähtee liikkeelle?

Asiakkaalle lähetetään toimitusvahvistus heti, kun tilaus on pakattu ja siirtyy odottamaan kuljetusta. Toimitusvahvistuksesta löytyy seurantakoodi ja -ohje. 

Sain toimitusvahvistuksen. Miksi paketti ei ole seurannan mukaan liikkunut mihinkään?

Paketti ei ole vielä lähtenyt meiltä tai se on noudettu meiltä, mutta sitä ei ole vielä skannattu kuljetusliikkeen järjestelmään.

Jos toimitusvahvistus on saapunut iltapäivällä kolmen jälkeen, niin on todennäköistä, että paketti ei ehtinyt kuluvan päivän kuormiin mukaan, vaan lähtee vasta seuraavana päivänä meiltä.

Mikäli paketti ei näy seurannassa kahden vuorokauden kuluttua toimitusvahvistuksesta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Voinko estää paketin siirtämisen toiseen noutopisteeseen?

Emme tarjoa tätä palvelua, koska emme halua odotusaikojen kasvavan kohtuuttomiksi.

En ole saanut saapumisilmoitusta ja paketti on seurannan mukaan ollut jo pitkään matkalla. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.

En saanut ikinä saapumisilmoitusta / unohdin noutaa paketin, jolloin se lähti takaisin teille. Mitä teen?

Yhteystietojen oikeellisuus ja paketin noutaminen ovat asiakkaan vastuulla. Veloitamme noutamatta jääneestä toimituksesta 15 € ja asiakkaan tulee tehdä tilaus uudelleen.

Miten palautan tai vaihdan tuotteita?

Kuluttaja-asiakkailla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus pl. eräät poikkeukset. Yritys- ja yhteisöasiakkailla ei ole peruutusoikeutta.

Lue käyttöehdoistamme lisää palautuksista.


Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Soita 050-5230080, laita viestiä chatin kautta tai kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@dreamcare.fi. Arkaluontoisemmat viestit, kuten asiakirjat tai henkilö- tai terveystietoja sisältävät viestit, voit lähettää meille Turvapostilla.

Ilmainen toimitus yli 150 euron ostoksille kotiin, työpaikalle tai noutopisteeseen!

Voit tilata tavarat perille kuljetettuna tai saada ne haluamaasi noutopisteeseen.

Valitse kassalla Postnordin tai Postin palveluista haluamasi toimitustapa.

Verkkokaupassamme maksat turvallisesti kotimaisella verkkomaksupalvelulla.

Paytrail on maksunvälityspalvelu,
joka kattaa kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokorttiostot, mobiilimaksut sekä laskutus- ja osamaksupalvelut.

Helppoa ja turvallista!

Oletko tilaamassa hoitajan tai omaisen roolissa tuotteita toisen henkilön puolesta?

Valitse maksutavaksi kassalla Ennakkolasku. Ennakkolasku lähetetään automaattisesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen, jolloin voit toimittaa ennakkolaskun raha-asioiden hoitajalle.

Ostoskori

Lahjakortti

Näitä tuotteita ostaneet ostivat myös…

Suodata