Asiakaspalvelu arkisin 9-16 / 050-5230080

Varastomyymälä Hämeenlinnassa

Tutustu miksi ostaa meiltä?

Maksu- ja toimitustavat

Maksutavat

Maksu noutaessa

Voit maksaa tilauksesi noutaessasi sen varastomyymälästämme. Maksaa voi käteisellä, kortilla tai DreamCare-lahjakortilla. Tuetut kortit ovat MasterCard ja Visa.

Ennakkolasku

Tilaus maksetaan ennakkoon ja tilaus käsitellään, kun maksu näkyy Osuuspankin tilillämme. Tilausvahvistuksen mukana toimitetaan linkki PDF-muotoisen ennakkolaskun lataamiseksi.

Jos teet tilauksen toisen henkilön puolesta ja haluat meidän toimittavan laskun suoraan henkilön raha-asioita hoitavalle taholle, niin annathan tilauksen lisätiedoissa sähköpostiosoitteen, jonne ennakkolasku voidaan lähettää.

Odotamme suoritusta laskulle kaksi viikkoa ellei muuta sovita. Otamme yhteyttä sähköpostilla ja puhelimitse ennen tilauksen peruuttamista. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, niin tilaus peruutetaan.

Voit halutessasi jouduttaa tilauksesi käsittelyä lähettämällä meille kuitin maksusta.

PayPal

PayPalin avulla voit maksaa Paypaliin liittämälläsi debit-/credit-kortilla tai Paypal-tilin saldolla turvallisesti. PayPal-maksu on lisämaksullinen palvelu.

Postiennakko

Postiennakolla maksat tilauksesi noutaessasi sen Postin toimipisteestä.

Jos valitsit paketin noutopisteeksi automaatin, niin saapumisilmoituksen mukana tulee linkki lähetyksen maksamiseksi verkossa.

Postiennakosta veloitetaan 7,50 € (sis. alv).

Paytrail

Maksunvälityspalvelu Paytrail välittää maksusi kauppiaalle, kun maksat jollakin seuraavista maksutavoista:

  • Pankkimaksut: Aktia, Danske Bank, Nordea, Oma Säästöpankki, Osuuspankki, POP-pankki, Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbanken
  • Mobiilimaksutavat: MobilePay ja Siirto
  • Luottokorttimaksut: Visa, Visa Debit, Visa Electron, Mastercard, Debit Mastercard ja Amarican Express
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku, OP Tililuotto

Lisätietoa Paytrailin tarjoamista vaihtoehdoista löydät täältä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

DreamCare-lahjakortit

Lahjakortteja voi ostaa verkkokaupasta tai Hämeenlinnan varastomyymälästä ja kortit ovat voimassa 12 kk ostopäivästä. Lahjakortit käyvät molemmissa maksuvälineenä ja niitä voi käyttää osissa. Verkkokaupassa käytettäessä lahjakortin koodi annetaan ostoskorin muokkausnäkymässä tai kassalla kohtaan "Kampanjakoodi". Mahdollisen alennuskoodin voi lisätä samaan kohtaan lahjakortin lisäksi.

DreamCare-lahjakortti on koodimuotoinen ja se toimitetaan helposti tulostettavassa PDF-muodossa tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Etämyyntisäännöksen mukaan verkosta ostetun lahjakortin voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa tilauspäivästä. Palautusoikeus ei koske myymälästämme tai myyntiedustajiltamme ostettuja lahjakortteja.

Yrityslaskutus

Laskutuspalvelumme on tarkoitettu kaikkien y-tunnuksellisten yhteisöjen käyttöön.

Maksuaikaa laskulla on 14 päivää laskun päiväyksestä ellei muuta ole sovittu. Lasku päivätään arvioidulle toimituspäivälle. Mahdolliset maksumuistutukset, maksuhuomautukset ja perinnän hoitaa Visma Financial Solutions.

Käytämme OP Laskulaina -palvelua. Faktoringista poiketen OP Laskulaina ei ole laskun sopijapuoli eikä se hoida laskutusta, maksuhuomautuksia tai perintää.

Veloitamme laskutuksesta 5 € laskutuslisän per lasku. Meistä riippumattomasta syystä johtuvasta laskutuksen korjaamisesta veloitamme 10 € (sis. alv).


Toimitustavat

Tilaukset käsitellään kolmen arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, jos kaikki tuotteet löytyvät omasta varastosta. Muussa tapauksessa tilaus toimitetaan, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Asiakkaalla on kuitenkin mahdollisuus lisämaksua vastaan saada heti varastosta löytyvät erillistoimituksena ja puuttuvat jälkitoimitettuna niiden saavuttua varastoon.

Laadun varmistamiseksi kaikki keräilyt tarkistaa ennen lähetystä kaksi eri henkilöä.

Toimitamme isommat lähetykset pahvilaatikoissa ja pienemmät lähetykset postituspusseissa. Luontoa ja kustannuksia säästääksemme hyödynnämme mahdollisimman tehokkaasti tuotteiden tehdaspakkauksia ja käytämme laatikoita mahdollisuuksien mukaan uudelleen. Tehdaslaatikoissa voi esiintyä tuotenimiä tai tuotemerkkejä. 

Haluamme kuitenkin tarjota asiakkaalle mahdollisuuden saada tilauksensa toimitettuna neutraalissa kuljetuspakkauksessa. Voit lisätä toimitukseen neutraalin pakkauksen kassalla. Palvelu on maksullinen.

Pakettikortissa lukee neutraali yritysnimemme ja tilausnumero.

Kassa laskee lähetyksen painon automaattisesti perustuen tuotteiden todellisiin painoihin ja antaa valita mahdollisista toimitustavoista.

Ilmainen toimitus yli 150 € ostoksille!

Kotiin sovittuna aikana toimitettavien lähetysten (palvelut Posti Kotipaketti ja PostNord Kotipaketti) osalta ilmaisen toimituksen raja on 300 €.

Ilmainen toimitus vain Manner-Suomeen.

Nouto varastoltamme Hämeenlinnasta

Posti Express

  • Kotiinkuljetusyritys ennen klo 14 jakelupäivänä
  • Paketti toimitetaan lähimpään noutopisteeseen, mikäli vastaanottaja ei ole paikalla tai osoitteessa on summeri, ovikoodi, lukittu alaovi tai muu este. Vastaanottaja saa paketista saapumisilmoituksen.
  • Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 päivää

Huom! Tärkeää tietoa Postin kotiinkuljetuksesta

Postin kotiinkuljetukseen ei oletusarvoisesti kuulu soittopalvelua, eikä paketteja toimiteta perille asti, jos osoitteessa on summeri, ovikoodi, lukittu alaovi tai muu este. Posti kuljettaa paketin noudettavaksi lähimpään noutopisteeseen yrittämättä edes jakaa sitä, jos paketti on tilattu tällaiseen osoitteeseen. Valitse näissä tapauksissa toimitustavaksi "Posti kotiinkuljetus, soitto ennen toimitusta" tai "Posti kotiinkuljetus sovitusti".

Tässä palvelussa pakettia ei myöskään jätetä ilman vastaanottajan kuittausta, vaan paketin vastaanottajalta tarvitaan kuittaus. Jos haluat paketin jätettävän toimitusosoitteeseen ilman kuittausta, niin valitse toimitustavaksi "Postin kotiinkuljetus, jättö ilman kuittausta".

Posti Express (jättö ilman kuittausta)

  • Kotiinkuljetus ennen klo 14 jakelupäivänä
  • Palvelu soveltuu hyvin esimerkiksi kotona asuville ikäihmisille, joilla on paikka, johon lähetykset voi jättää turvallisesti. Näin ei tarvitse kiirehtiä ovelle tai pelätä ettei kuule ovikelloa.
  • Palveluun kuuluu paketin jättö toimitusosoitteeseen ilman vastaanottajan kuittausta. Kerro tilauksen lisätiedoissa, että mihin haluat paketin jätettävän, esim. kuistille, talliin tai oven eteen.
  • Huom.: Pakkasilla ja kovilla helteillä lääkinnällisiä laitteita sisältäviä toimituksia ei tule jättää ulos.

Posti Express (soitto ennen toimitusta)

  • Kotiinkuljetus ennen klo 14 jakelupäivänä
  • Palvelu sopii hyvin heille, jotka ovat aina kotona, mutta kohteessa on lukittu alaovi, summeri tai muu este.
  • Palveluun kuuluu soitto asiakkaalle ennen toimitusta, jolloin jakelu on mahdollista myös osoitteisiin, joissa on summeri, ovikoodi, lukittu alaovi tai muu este.

Posti Kotipaketti

  • Kotiinkuljetus sovittuna ajankohtana
  • Palvelu on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille.
  • Posti lähettää asiakkaalle pyynnön ajankohdan sopimiseksi. Huom.: Ajan sopiminen tapahtuu verkkopalvelussa.
  • Asiakkaalle soitetaan ajan sopimiseksi, jos pyyntöön ei ole vastattu 3 päivässä.

Postipaketti

  • nouto Postin noutopisteestä tai pakettiautomaatista
  • Yli 70 litran kokoiset lähetykset (esim. yli 3 vaippapakettia) toimitetaan aina toimipisteeseen.
  • pakettia säilytetään viikko

Posti Pikkupaketti

  • jakelu kotiin päiväpostin mukana ovelle, postiluukkuun tai postilaatikkoon
  • pienille kirjelähetyksille
  • sisältää kevytseurannan

PostNord Yrityspaketti

  • Yrityksille suunnattu kuljetuspalvelu 
  • Lähetys jaetaan perille vastaanottajalle klo 8-16
  • Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys viedään noutopisteeseen tai terminaaliin, josta se on noudettavissa 7 päivää.

PostNord Kotipaketti

  • Kuluttajille suunnattu kuljetuspalvelu
  • Toimitetaan vastaanottajalle sovittuna ajankohtana
  • PostNord lähettää asiakkaalle tekstiviestillä tai sähköpostilla ennakkoilmoituksen ajankohdan sopimiseksi.
  • Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys viedään noutopisteeseen tai terminaaliin, josta se on noudettavissa 7 päivää.

PostNord Automaatti tai Palvelupiste

  • Paketti kuljetetaan valittuun noutopisteeseen
  • Vastaanottaja saa tekstiviestillä tai sähköpostitse ilmoituksen saapumisesta
  • Pakettia säilytetään noutopisteessä 7 päivää

Huomaathan, että automaattiin toimitetun paketin noutamiseen tarvitset älypuhelimen ja PostNord-sovelluksen.

Ilmainen toimitus yli 150 euron ostoksille kotiin, työpaikalle tai noutopisteeseen!

Voit tilata tavarat perille kuljetettuna tai saada ne haluamaasi noutopisteeseen.

Valitse kassalla Postnordin tai Postin palveluista haluamasi toimitustapa.

Verkkokaupassamme maksat turvallisesti kotimaisella verkkomaksupalvelulla.

Paytrail on maksunvälityspalvelu,
joka kattaa kotimaiset verkkopankkimaksut, luottokorttiostot, mobiilimaksut sekä laskutus- ja osamaksupalvelut.

Helppoa ja turvallista!

Oletko tilaamassa hoitajan tai omaisen roolissa tuotteita toisen henkilön puolesta?

Valitse maksutavaksi kassalla Ennakkolasku. Ennakkolasku lähetetään automaattisesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen, jolloin voit toimittaa ennakkolaskun raha-asioiden hoitajalle.

Ostoskori

Lahjakortti

Näitä tuotteita ostaneet ostivat myös…

Suodata