Maksutavat

Kassan toimintaperiaate

Kassalle siirryttäessä oletusnäkymä on Klarna Checkout -sivu, joka kattaa verkkopankki- ja luottokorttimaksut sekä Klarnan laskutuksen ja osamaksun.

Klarnan kassaa pystyvät käyttämään sekä yksityiset että yritykset.

Muut kuin Klarnan maksutavat löytyvät “Valitse joku muu maksutavoistamme”-linkin takaa.

Klarna Checkout

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarnan lasku (14 päivää tai pidennetty maksuaika), Klarna osamaksu (maksa omassa tahdissasi), korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Myös yritykset voivat käyttää Klarnan Checkoutia "Yritys?"-linkkiä painamalla.

Muut maksutavat
PayPal

Maksutapa on ilmainen. PayPalin avulla voit maksaa Paypaliin liittämilläsi luottokorteilla tai Paypal-tilin saldolla turvallisesti. Paypal-tilille voi lähettää rahaa omasta pankista.

Laskutus

Laskutus on tarkoitettu ammattilaisten ja omaishoitajien käyttöön, jotta tilaaminen omaiselle, potilaalle tai asukkaalle olisi helpompaa.

Antakaa kassalla toimitusosoite ja laskutusosoite sekä muut mahdolliset lisätiedot tilaukseen liittyen seuraavasti:

  • Asiakastietoihin tulee syöttää aina tilaajan tiedot eli tilaajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja mahdolliset yritystiedot.
  • Toimitusosoitteeksi annetaan osoite, johon tuotteet toimitetaan.
  • Lisätietoja-kenttään annetaan laskutusosoite.

Lähetämme laskun tilauksesta postitse ellei sähköposti- tai verkkolaskutuksesta ole esitetty pyyntö "Lisätietoja"-kentässä.

Maksuaikaa laskulla on 14 päivää tilauksen lähetyspäivästä.

Veloitamme laskuttamisesta laskutuslisän 5 €.

Postiennakko

Postiennakolla maksat tilauksesi noutaessa sen Postin toimipisteestä. Huomaathan, että pakettia ei voida toimittaa automaattiin.

Postiennakosta veloitetaan 7 € (sis. alv 24%).

Jos asiakas jättää ennakkopaketin noutamatta ilman ilmoitusta peruutuksesta, niin asiakas saa pysyvän ennakkotilauskiellon. Noutamattomat ennakkopaketit aiheuttavat meille suuria lisäkuluja.

Ostoskorisi on tyhjä

Tilaa ostoskorin palautusviesti

Lähettämiäsi tietoja käytetään ostoskorin palautusviestin lähettämiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

Toimitusehdot

Viimeisin muutos 5.10.2018

Tietosuoja

Rekisteröityminen tälle sivustolle on ilmaista ja turvallista. Tietojasi ei anneta muille osapuolille ilman lupaasi. Sivustolla on SSL-sertifikaatti.

Asiakas voi rekisteröityessään tai sivuston etusivulla liittyä uutiskirjeen tilaajaksi niin halutessaan. Uutiskirjeen tilaamisen pystyy koska tahansa peruuttamaan uutiskirjeen lopussa olevan linkin kautta.

Lisätietoja tietosuojaselosteessa

Sopimuksen muodostuminen

Pidätämme oikeuden perua tilauksesi koska tahansa. Välillämme ei ole sopimusta ennen kuin tilaus on postitettu. Sopimus muodostuu, kun tilaus on käsitelty ja siirtynyt logistiikan kuljetettavaksi.

Vastuuvapautuslauseke

STP Trading ei ole vastuussa vammoista, joita tällä sivustolla myytävien tuotteiden väärä käyttö voi aiheuttaa. STP Trading ei ole vastuussa myöskään mahdollisista häiriöistä verkkosivustossamme. STP Trading ei ole vastuussa Suprima-lonkkasuojia, Suprima-jarrusukkia tai hygieniahaalareita käyttävien henkilöiden kaatumisista tai onnettomuuksista.

Toimitustapa, -aika ja -kustannukset

Tietoa toimitustavoista

Tuotteet toimitetaan neutraaleissa ruskeissa pahvilaatikoissa ja pienemmät ostokset valkoisissa läpinäkymättömisessä postituspusseissa. Pakettikortteihin merkitään lähettäjäksi yritysnimemme STP Trading. 

Lähetykset käsitellään tilauspäivänä tai tilausta seuraavana arkipäivänä niiltä osin, kun tuotteet löytyvät varastosta. Käsittelystä lähtee asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus ja laskutus käynnistetään, kun tilaus on toimitettu kokonaisuudessaan.

Käsittelyn jälkeen toimitus siirtyy odottamaan kuljetusta. Kokonaistoimitusaika on 2-5 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme sinulle ylimääräisistä viiveistä, mikäli sellaisia ilmaantuu.

Mikäli tilaat tuotteita yli varastosaldon, niin lähetämme puuttuvat jälkitoimituksena ilman lisäkuluja.

Varastomme on pääosin miehittämätön, joten noudot eivät valitettavasti onnistu.

Maksutavat ja maksutapakustannukset

Tietoa maksutavoista

Hyväksymällä nämä toimitusehdot hyväksyt myös ylläolevan linkin takaa löytyvät tilauksen maksuun käytetyn maksutapavaihtoehdon erityspiirteet.

Ilmaiset maksutavat verkkokaupassamme ovat tilisiirto, Klarna Checkout, PayPal ja laskutus. Tilisiirrolla maksamalla saat 5% alennusta ostoskorin arvosta.

Postiennakko on maksullinen maksutapa. 

Henkilötunnus on pakollinen tieto laskulle tilattaessa ja suoritamme ensimmäisellä tilauskerralla luottotarkistuksen. Tilaus peruutetaan automaattisesti, jos luottotiedot eivät ole kunnossa.

Tuotteiden hinnat ja kuvaukset

Tällä verkkosivustolla esitetyt hinnat ovat voimassaolevat hinnat. Emme ota vastuuta muualla mahdollisesti ilmoitetuista vääristä hintatiedoista. Hinnat voivat muuttua koska tahansa.

Tuotteet tai pakkaukset voivat olla hieman erilaisia verrattuna tuotekuvauksiimme.

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden.

Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24 %.

Peruutukset, palautukset ja vaihdot

Tietoa palautuksista

Hyväksymällä nämä käyttöehdot hyväksyt myös ylläolevan linkin takaa löytyvät palautusohjeet ja palautukseen liittyvät rajoitukset.

Voit peruuttaa koko tilauksesi tai palauttaa yksittäisiä tuotteita 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen viimeisenkin tuotteen. Tuotteiden palauttaminen on ilmaista.

Ilmoita meille peruutuksesta, palautuksesta tai vaihdosta joko tilauksen mukana tulevalla lomakkeella, sähköpostitse tai sivun oikean alalaidan chatin kautta.

Noutamaton paketti ei ole sama asia kuin palautus. Emme hyvitä noutamatta jääneitä toimituksia, joista ei ole ilmoitettu meille. Noutamattomasta postiennakkopaketista seuraa välittömästi pysyvä ennakkokielto.

Vialliset tuotteet ja laatupoikkeamat

Jos tuotteet ovat vahingoittuneet kuljetuksessa, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tuotteillamme ei ole takuuta. Noudatamme kuitenkin hyvää kaupankäyntitapaa, eli pyrimme löytämään kompromissin tilanteessa, jossa tuotteessa on ollut selkeä laatuvirhe, joka tulee ilmi pian kaupan jälkeen. 

Mahdollisen laatuongelman tapauksessa asiakkaan tulee ilmoittaa laatuongelmasta viipymättä asiakaspalveluumme ja kuvailla ongelma tarkasti valokuvien kera. Tämän lisäksi kaikki vialliset käyttämättömät tuotteet tulee palauttaa välittämästi jatkotutkimuksia varten.

Mikäli todisteita laatuongelmasta ei esitetä ja tuotteita ei palauteta, niin kieltäydymme hyvittämästä tuotteita.